czwartek, 30 grudnia 2010

Elektryzujący Karnawał z drinkiem

 W roku 2011 mamy wyjątkowo długi karnawał, trwający aż 61 dni. Od 6 stycznia (Trzech Króli) do 8 marca (przed Środą Popielcową). Jest to czas bali, przyjęć, rautów, imprez i odrobiny szaleństwa. Jest to świetna okazja by popróbować różnych elektryzujących napoi.

Ogłaszam akcję na napoje z alkoholem, tylko dla dorosłych, napoje z prądem. Proszę o podzielenie się przepisami i sposobami na stworzenie wystrzałowych napitków, drinków, koktajli, nalewek, przepalanek. Akcję zaczynam trochę wcześniej, żeby dobrze się przygotować - od 31 grudnia 2010 aż do 8 marca 2011.

Publikując przepis zaznaczcie, że bierze udział w "Elektryzującym Karnawale z drinkiem", podając linka do tego wpisu i/lub banner. Bardzo proszę o informacje o udziale w akcji, najlepiej poprzez komentarz do tego wpisu.

Przyłącz się do tej akcji!

Baner do wklejenia



8 komentarzy:

  1. ja biorę udział..;) już mi się składniki mrożą w zamrażalce...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy oglaszasz akcje na Durszlaku? Czy tylko na blogu???

    OdpowiedzUsuń
  3. na Durszlaku, ale jakoś nie chce się pojawić...:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok..to i ja sie zapisuje!!;))Jak szales to szalec!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za przypomnienie do akcji :) Dodaję swojego drinka w takim razie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja, i ja :) Już dwa przepisy dodane. Świetna akcja!

    OdpowiedzUsuń
  7. http://domowe.blog.pl/koktajl-kiwi,15193028,n

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawka z rumem: http://domowe.blog.pl/pijany-jack-sparrow,15198766,n

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...